dinsdag 24 januari 2012

beordeling door mede studenten.

zie hier persoon 1:

Je hebt goed gebruik gemaakt van verschillende media. Een goede afwisseling tussen filmpjes, games en nieuwsberichten. Hierdoor blijft de aandacht goed op de blog en blijft hij leuk om door te lezen. Er is goed te zien wat jou interesseert. Ik zie veel games die je leuk vindt, maar ook tv series en cabaretiers. Hier zit een leuke afwisseling in. Over het algemeen worden de onderwerpen goed afgewisseld.
Een klein minpuntje zijn de teksten die je bij de onderwerpen hebt getypt. Ze zijn soms wat aan de korte kant. Ookal zijn ze aan de korte kant, je haalt toch uit de test waarom jou dit interesseert en daar gaat het natuurlijk om.
Een prima dummy dus!



Zie hier persoon 2:

Cristiaan's heeft veel verschillende onderwerpen op zijn dummy staan. Games en techniek maar ook films en humor. Het is duidelijk wat hem interesseert en bij de meeste posts omschrijft hij waarom hij het heeft geplaatst. Ook vind ik het goed dat sommige posts totaal bestaan uit tekst. Bijvoorbeeld om iets te vertellen over privacy op internet. Op de meeste dummy's is het toch voornamelijk beeldmateriaal, dus dit is wel origineel. Ik zie een hoop dingen die ik nog niet eerder heb gezien, dus de posts zijn origineel. Dat is erg belangrijk. Het enige dat ik zelf anders zou doen is de opmaak. De dummy is nu wel heel grauw en grijs. Maar daardoor vallen de filmpjes en foto´s wel weer goed op. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.