woensdag 12 oktober 2011

gamedesign

Dit is mijn droom dit is mijn doel.

Ik zal kijken of ik hier iets van kan posten zowiezo een beetje moeilijk aangezien ik niet meteen iemand andere posts wil overnemen. En ik mijn eigen
Zowiezo gaan we met de hogeschool naar het bedrijf RANJ serious gaming.
Daar ben ik erg blij mee als ik de overige bedrijven als logo / naam zag.

De reden dat ik deze opleiding volg is om uiteindelijk via een omweg in de gamedesign terecht te komen.
Dan als designer/programmeur of gewoon beginnen als indie developer en de rest van mijn opleiding als veiligheids net te gebruiken.
Een van de belangrijkste redenen dat ik deze opleiding ben gaan volgen is vanwege de minor gamedesign.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.